Det drar ihop sig

Snart dags för den STORA dagen och jag börjar faktiskt bli riktigt nervös. Allt ska ju klaffa och vara perfekt och eftersom jag är perfektionist så överdriver jag gärna med allt. Men man kanske ska ta allt med en nypa salt, vad vet jag. Det mesta verkar ändå klara upp sig. Har haft några missöden med klänningen både positiva och negativa. Det positiva är att jag fick sy in den. Har visst gått ner lite grann =) Det negativa var att jag hittade nålar hela vägen bak på klänningen =S ingen utav upphängningarna var sydda! Så syrran, snäll som hon är, ställde upp och åkte in till sömmerskan igen så att jag fick det fixat.
Det andra som krånglar är festprogrammen, både färg och papper tar slut för oss. Det är ju givetvis vårt eget fel som räknat fel när det gäller papperna. Men på Kristihimmelsfärd är det inte lätt att få tag i nya grejer så det blir till att panik handla det imorgon. Så när vi blir utkastade imorgon från bygdegården så blir det till att hämta barnen och sedan blir det att göra färdigt resten av programmen.
Skriver från en laptop just nu. =) Har ju velat ha en så länge och nu äntligen så har vi en egen. Eller ja, det är Anders mack dator men vi får ha den hemma. Fräckt att kunna sitta i soffan och titta på "sex and the city" samtidigt som man bloggar. Måste få en lite paus från alla förberedelser. Få lite nya krafter. Jag ska gå ut och göra varma mackor, anders är på ingång.
Nästa gång jag skriver är jag troligen Fru Ehrnbecker. Åhhh! Det är så coolt!
(Byter nog blogg också, kan ju inte heta spaaniz längre.).
With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0