Twilight

Jag tillhör den kategorin som inte blev så förtjust i filmen Twilight. Jag gav den en svag 3:a i betyg utav 5 möjliga. Alltså är det en helt okej film men jag hade så höga förväntningar med tanke på vad min syster tyckte om denna film (världbäst) så jag blev faktiskt besviken.
Tycker idén är kul med moderna vampyrer men effekterna när dom springer och ska röra sig fort får mig att skaka på huvuvdet. Effekterna är inte bra och det ser ut som om det är sprattelgubbar som springer en bit ovanför marken.
Jag gav faktiskt filmen en chans till men det blev inte bättre för det.

Och en sak till, Robert Pattinson är inte snygg och Kristen Stewart beter sig som en isdrottning med spasmer.



Men jag är inte den som inte ser en storfilm så häromdagen så slängde vi i tvåan "New Moon" och jag tyckte att den var bättre än första filmen. Aningen seg i mitten av filmen men den här tyckte jag var snyggare gjord. Vargarna var otroligt fina. Och Taylor är ju ögongodis till fullo. VILKEN KROPP!!!!
Hmmm undrar om det var det som gjorde att jag tyckte filmen var bättre? ;)



En 3:a även till denna filmen men en stark sådan.


With love
Mia


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag förstod inte heller hysterin kring de här filmerna! Inte heller tycker jag att Edward är det minsta snygg!

2010-03-21 @ 21:26:23
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0