Tjejdag + kväll

Denna dagen var planerad sen länge och den blev så bra!!!
Jag, Linda, Sofie och Frida hyrde badet för att sitta i bubbelpoolen och ha det mysigt. Vi köpte kex, ost och en massa goda frukter. Givetvis hade vi ju med oss lite starkare drycker såsom vin, cider och shots.
Det var verkligen en perfekt kväll och som alltid är det roligare på förfesten än vad det är ute. Vi spenderade resten av kvällen i Trollhättan på Butlers. Och jag kan ärligt säga att jag aldrig har haft det JÄTTE kul där. Bara medelkul (om man kan uttrycka sig så =). SÅ mycket folk och SÅ varmt!! Och det värsta var att spriten slog aldrig. Tyckte jag drack hyffsat bra men men.... dyrt blev det iallafall. Men det drabbar ju ingen fattig!...
Mådde i och för sig väldigt bra dagen efter så egentligen ska jag väl inte klaga. Det finns absolut inget värre än att vara bakis.


Detta vinet "TRE APOR" kan jag varmt rekommendera. Verkligen lättdrucket och fruktigt vin.

 

Frida, Linda och Sofie i plurret.

 

Jag och Sofie är redo för uttgång. Vi stod för färgera denna kvällen.

 

Dessa damer stod för det svarta och vita.

 

Helheten var iallafall kul och jag hoppas att vi kan göra om det igen.

Bubbelpoolen iallafall ;)

With love

Mia

 


Kommentarer
Postat av: linda

okej ja såg lite bättre ut på ditt kort ;p DIVA

2010-03-29 @ 17:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0