Stationsträning

Idag har vi det allra första av många (hoppas) passet med stationsträning. Det är jag och syrran som håller i det och vi ska försöka få ihop det till Sofies spinning. Kan nog bli riktigt lyckat och vi kommer att få in så mycket folk samtidigt så det kommer vara hårt tempo men väldigt mycket pepp. Det kommer att bli asbra och perfekt att göra en lördagsmorgon. Då kan man med gott samvete äta och dricka gott på kvällen.
Det kommer att vara 9 stationer och vi kommer att gå igenom dom allra flesta muskelgrupper. Vi kommer också kombinera med kondition så det kommer att vara en rejäl genomkörare. Jag garanterar svett!!!
Än så länge är det bara 5 bokade men vad gör det? Jag ska köra hårt med dom. Visselpipan i högsta hugg!!

Önska mig lycka till!

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Lina

detta lät kul.. gör ni de på gymmet eller någon annan stans???

Kram

2010-03-20 @ 10:28:07
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0