Sov en hel natt

Ja tro det eller ej men jag sov faktiskt hela natten. Har inte hänt allt för många gånger sen lille Thor kom till världen.
Men igår fick han vällingen vid 22:30 och sen så vaknade han inte förrän klockan var 05:45. Jag vaknade dock tidigare av Anders klocka. Han skulle nämligen upp 05:10.
Men jag lyfte över Thor till mig i sängen och sen sov vi vidare tills klockan ringde 07:00. Dags att gå upp och göra iordning allihopa eftersom den store killen ska till dagis. Jo då, det är fullt upp på morgonen!!
Som tur är så kom Linda och hjälpte mig. Vi hade nämligen bestämt att ta en promenad till dagis så att vi sedan kunde gå och sola. 1 kr/min tar dom på "Havsmåsen" nu. Jag mitt pucko står och pratar med Linda samtidigt som jag lägger i pengarna och inser inte att jag stoppar i två stycken tior istället för en. Har ju inte solat på ett tag så tio minuter borde räcka tycker jag. Kommer dock på mitt misstag precis som solariet tänds så det var bara att ställa tidtagaren på telefonen och ligga kvar. Ja ja... solade tolv minuter så nu är jag jätte fräknig.
Snacka om bortkastade pengar, men men har man gott om dom så varför snåla ;)

Dags för städning av toaletten...PÅ ÖVERVÅNINGEN!!!

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: LIna

Sola är alltis skönt. =) känner sig snyggare oxå. =)

2010-03-25 @ 10:36:27
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: maria

tack så mycket,

kram

2010-03-25 @ 16:04:15
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0