Middag hos Hanna, Kim & Ella

Vi blev bjudna på middag till Trollhättan igår. Närmare bestämt hem till Hanna och Kim som har flyttat till ny lägenhet. Det är farligt för mig och komma hem till folk. Jag börjar genast planera hur jag kan göra om hemma och jag vill köpa nya saker. Anders tänker snart inte ta med mig ut =( Tycker iallafall att deras lägenhet var jätte fin och mysig. Middagen vi serverades var toppengod och morotskakan likaså. Barnen kom jätte bra överens och jag hoppas verkligen att Loke kommer att vara så intresserad av Thor som han var av Ella. Han lekte jätte bra med henne men det är klart, Ella är ju en himla söt tjej.


Barnen myser i knät


Ella sittandes på golvet


Thor & Ella


Kramkalas


Far & Son


Ella får lite skjuts


Kim & Thor myser i soffan

TACK för en mysig dag med god middag!

With Love
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0