Ett tillägg till förra inlägget

Jag måste ju även berätta att jag nog är lite avundsjuk på Anders.
Han jobbar faktiskt med något som han tycker är roligt. Vem vill inte göra det?

Anders gjorde något som inte så många vågar göra. Han satsade. Och visst, det är både med- och motgångar med att vara egen företagare men det är det väl med det mesta i livet?

Jag vet att Anders älskar mig och barnen mest av allt. Han visar och säger det till oss varje dag.
Och jag vet att han hade varit hemma med oss om han hade kunnat.


With love

Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag känner igen känslan av att vara avundsjuk. Jag skulle också vilja ha nånting jag kan lägga min själ i, förutom familjen.

Men känslan av att se den man älskar göra nåt den verkligen tycker är kul slår ofta ut avundsjukan.

Ta hand om er, kramar!

2010-03-17 @ 11:18:22
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, tänk om man hade ett jobb som man verkligen brinner för och älskar att gå till! Får se om man vågar starta eget nån gång i livet. Hade ju varit drömmen om det gick igenom!



Kram

2010-03-18 @ 08:20:15
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0