"Allt för min syster"



Oj, det var riktigt längesen jag såg en film som fick mig att gråta som denna filmen gjorde. Kan riktigt säga att det gjorde ont i mig. Tårarna flödade på fler än ett ställe under filmen. Den var gripande för mig både som mamma och som syster.
Varför ska det finnas sjukdomar? Till alla er där ute som tror på en högre makt, varför?
Det gör ju absolut ingen något gott.

Känner ni för att gråta rejält så kan jag rekommendera denna filmen. Samtidigt som den gjorde mig väldigt ledsen gjorde den mig varm, fick en skön känsla när filmen var klar.

Vill bara tillägga att man ska vara rädd om sina nära och kära. Man vet aldrig när olyckan är framme.

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0