FixarMia är i farten

Den var en bra dag idag. Jag har hunnit med mycket.
Lämnade tex tackkort till dom runt omkring i Grästorp. Spara in på porto är ju alltid bra;) Sen fick jag både dammsugit och ta toaletterna innan jag hämtade Loke från dagis.
Hann med att slipa och måla stolar också. Tre stolar har blivit svarta men dom ska givetvis bli vita när dom är färdiga.
Tittade in en snabbis på Marikas altanen och JISSES! vad avundsjuk jag blev. Vill också ha! Så nu har jag begärt in experthjälp. Behöver tips och råd :)
Till sist så har jag faktiskt hunnit med och träna också. Mi ringde och pratade lite och det slutade med att vi tog en springtur vid 22 tiden och en promenad på det. Känns jätte bra och jag hade faktiskt inte så ont i benen även fast vi sprang på asfalt.

En lyckad dag! Sån energi ska man ha jämt.
Morgondagen bjuder på träning med Anders, samtal med dagis, jobb på badet och eget zumba pass. Har ett nytt pass att lära in så nu blir det zumba rätt över ett par dagar.
Kanske springa med Mi också, vi får se hur kroppen mår.


Efter slipningen


Med lite färg på


Längtar tills imorgon för jag hinner kanske med ett lager med vit färg.



Någon som har ett tips på vad jag kan göra med denna? Den ska ju bli shabby men vad ska jag ha den till?

With love
Mia


Kommentarer
Postat av: C

Tidningar tex =)

2010-06-02 @ 08:04:46
Postat av: Hanna

Kom och testa zumban på SL med mig nån gång! :)

2010-06-02 @ 21:40:24
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Johanna

Nu när du har egna pass regelbundet i veckan så borde det ju göra susen för gravidkilona! :) Om inte så kanske det är maten som du bör se över? Kämpa vidare! kram

2010-06-03 @ 08:53:47
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Passen är på tisdagar 19:30-20:30 och torsdagar 17:30-18:30. Eftersom Kim tränar på tisdagar så kan jag bara träna passet på torsdagar. Tyvärr har jag lyckats boka in ett bankbesök på torsdag så jag kommer inte att kunna träna då... men veckan därpå är jag redo så du får jättegärna hänga på om du kan! Du kommer att kunna passet mycket bättre än jag eftersom du har vanan inne :D

2010-06-03 @ 10:52:58
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0