En liten tanke

Att man kan älska någon så mycket? Jag menar, ena stunden kan jag vara vansinning på honom och andra stunden vill jag bara att han ska krypa upp i mitt knä och bara vara liten igen. Jag pratar givetvis om vår lille Loke. Han håller på att bli stor. Att man som 2,5 åring kan komma ihåg och förstå så mycket? Loke imponerar på mig varje dag. Idag pratade han om tomten och paket tex. Hur kan han komma ihåg det? Häromdagen satt han inne på toalettstolen och fingrade på spolknappen. Jag frågade vad han gjorde och han svarade: -spelar. - Jaha sa jag, vad spelar du? Loke svarade - dator. Han är underbar =)
Vi ska nog låta honom vara hemma imorgon också från dagis. Det går magsjuka just  nu och det vill vi inte få hem innanför dörrarna. Igår hade dom skickat hem 11 barn från avdelningen. Men peppar, peppar... så verkar inte Loke fått med sig något hem.

Loke provligger Thors "säng"


With love

Mia

Kommentarer
Postat av: Ehrniz

Han är så go, vår lille grabb. Men han är verkligen bestämd och vet vad han vill...

2010-01-22 @ 07:05:12
URL: http://ehrniz.blogspot.com/
Postat av: maria

de blir stora snabbt de små liven ....tycker det har gått ännu snabbare nu när man har en till..

2010-01-22 @ 10:46:08
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/
Postat av: Linda

hon firar ju den 30 ;D

2010-01-22 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0