Träningsdag? Jo jag tackar!!!

I morse blev det zumba.
Jag och Linda övade på passet som vi ska ha imorgon.
Gick bra och vi satte det mesta stegen redan på första försöket. Bådar gott!

Sen hade jag bokat in mig på ett box pass. Jag trodde att passet började halv sex, men ack så fel jag hade.
Men åkte inte hem och väntade utan gick på core passet som var innan.
Så det har varit en hektisk dag och nu är jag helt slut. Box passet var toppen men oj! så jobbigt.
Skakar i både armar och ben. Det är ju i och för sig inte bra tills imorgon. Tänk om jag får träningsvärk?
Det är ABSOLUT inte bra inför morgondagen.

Efter zumban imorgon blir det ingen mera träning denna vecka.

Nu ska jag mysa med anders, vi hinner ju inte ses så mycket nu när jag tränar som jag gör.
Så nu blir det varma mackor och nya BECK.

Ha det gott där ute!

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0