Mys med syrran

Skickade iväg Anders på bio igår så att jag och syrran kunde sitta hemma och mysa framför tv:n. Vi köpte hem sushi som vi skulle äta men jag måste tyvärr säga att jag är nog inget fan av det. Smakade i och för sig betydligt godare när jag blev bjuden hemma hos Hanna. Men det blev inte så mycket ätit av det denna gången. Höll mig till chips och små choklad hjärtan som jag fick av Anders på Alla Hjärtans dag.
Filmen vi såg på var Disney´s "Prinsessan och grodan". Har absolut inget att klaga på men jag tänker inte låta Loke se på den i första taget. Den var riktigt otäck på vissa ställen. Voodoo dockor, demoner och själar och jag vet inte allt. NEJ han får vänta! Men den var givetvis sådär härligt mysig som bara Disney kan vara. Och den var superfin gjord. Tecknad och inte animerad.

En film jag kan rekommendera. Betyg 3:a

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0