Ingen bra dag!!!

  • Det hela började med att jag insåg att jag är för stor för att ha kläder på mig. Iallafall dom kläderna som jag vill ha. Detta gjorde mig grymt deprimerad, så deprimerad att jag bara skrattade åt hela situationen. Trodde faktiskt inte att jag var SÅ stor.
  • Sen så har Thor skrikit större delen av eftermiddagen. Han har knappt sovit någonting vilket gör att det man brukar hinna med att göra inte har hunnits med. Han har väl blivit såpass stor nu så att han vill vara med lite mer. Blir till att komma in i nya vanor.
  • Loke skötte sig inte heller så bra. Han har inte lyssnat på mig så jag har fått skrika på honom, vilket inte gör saken bättre och han blir ju inte mer sammarbetsvillig men tyvärr så går mitt humör ut över honom. Sen så kändes det som att vi backade flera år i hans utveckling idag. Först bajsade han i sin badbalja. Så det var bara till att ta upp honom och skrubba både honom och ALLA leksaker som han hade däri. När vi sedan gick upp till hans rum för att ta på blöja och dricka välling innan sängdags så ställer han sig och kissar på golvet i sovrummet. Och givetvis hade han alla sina leksaker där. Så det var bara till att lägga sig på alla fyra och torka och påbörja ny skrubbning av barn och leksaker.
  • Har ont i ryggen. Började känna av det efter ABBA gympan i fredags. Känns jobbigt att sträcka ut ryggen och det hugger till lite grann när jag böjer mig ner.
  • Sen så tror jag att Anders är grymt irriterad på mig, vilket gör mig irriterad. Han tycker att jag ändrar mig hela tiden angående bröllopet. Han tycker att jag lyssnar så mycket på alla andras ideér och så kanske det faktiskt är. Men det kan ju vara för att våra ideér kanske inte är bäst. Tycker det är jätte skönt med tips. Vi kommer ju inte med egna så....
Nu har jag fått skriva av mig lite så nu ska jag sätta mig och koppla av i soffan med en bra film.

Hoppas på att denna dagen ska ta slut snart så att jag kan vakna upp till en bättre dag imorgon.

BLÄÄÄ FÖR DENNA DAGEN!


With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kan bara bli bättre imon :) Lurigt att fråga andra om deras åsikter...inte många som tycker samma som en själv. Men vill man inte höra vad d har att säga så ska man nog inte heller fråga. Kan dock vara bra att få höra andras funderingar o tips, men du ska ju bara ta till dig det som passar dig, och omvandla det så att det passar in på ditt sätt till ert bröllop. Lycka till!

2010-02-21 @ 21:32:37
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Johanna H

Kraaaam!!!

Vissa dagar borde kunna raderas...

2010-02-21 @ 22:12:22
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: biig-mamma

Vilken rent ut sagt "djävla dag". Det är tur att det är en ny dag imorgon och då blir det säkert bättre. kram

2010-02-21 @ 22:49:49
Postat av: Marika

Det är erat bröllop å det är NI tillsammans som bestämmer... Vad jag eller andra säger är bara tips... Lyssna till ditt hjärta å välj det som känns rätt för dig /er...

Kram

2010-02-27 @ 23:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0