Bowling på Buddy´s

Sitter och går igenom Buddy´s meny för den 6 mars ska jag iväg och bowla med jobbet. Blir ju givetvis mat också men jag har svårt att bestämma mig. Men det lutar antingen mot:
  • Oxfilétoast
  • Ostgratinerade nachos
  • Kycklingburgare
  • Fajitas
Allt låter just nu väldigt gott för jag är hungrig!

Men nu ringde syrran så jag får bestämma mig snabbt.

Nachos och Fajitas har jag ätit där förut så jag tror att jag provar något annat. Oxfilétoasten är dyr så då finns det bara ett alternativ kvar, alltså KYCKLINGBURGARE!!!
Jo jag är nöjd med mitt val =)

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker oxfilé e överskattat! Vad annat är det än dyrt? Ett stycke kött...som oftast brukar vara så segt så att, när man precis stoppat in en bit i munnen och någon sekunden efter ställer en fråga till dig, så tar det 7 år att tugga ur! ;p

Jag hade oxå valt kycklingen :)

2010-02-24 @ 12:15:40
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: linda

Du har ätit kycklingburgaren förut ocksÅ!! vi åt den sist fast utan bröd! nu har du pump ;D massa klappar på axeln till dig. och snart ska ja träna vatten gympa på dig :D!

2010-02-24 @ 18:55:07
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0