VARNING! Känsliga läsare bör ej titta nu...

Min möhippa är avklarad och den var superkul!! Tänker berätta om den mer en annan gång. Min kamera med alla bilder är på vift så istället ska jag berätta om min bakfylledag.
Jag gick upp vid nio tiden på söndag morgon och tillbringade tiden i badrummet där jag först försökte få rummet att sluta snurra. Duschen stod på och jag försökte njuta av att höra strålarna men just idag var det inte så mysigt. Kände att jag behövde äta (magen var alldeles tom) och hittade vattenmelon i kylskåpet. Den gick med lätthet ner, det var det enda som jag var sugen på. efter melonen så bad jag Anders att bre några rån till mig. Så efter att jag ätit upp fem stycken rån med smör tog jag mig upp till sängen och intog vilo läge i x antal timmar. När jag vaknade mådde jag mycket bättre så vi beställde pizza och såg på en film. Men efter ett tag kom illamåendet tillbaka så jag intog vilo läge igen. Anders har varit underbar och tagit hand om barnen hela dagen. Kan helt ärligt säga att detta inte hade gått utan honom.
Som sagt, möhippan var väldigt rolig, vi dansade som tusan vilket jag märkte av i morse när jag vaknade. Har haft väldigt ont i min häl under hela tiden som jag sovit så när jag vaknade och tittade till hälen förstod jag varför. Uppenbarligen fick jag skavsår av skorna (vilket jag givetvis märkte) det jag inte märkte igår när jag kom hem och skulle dra av mig plåstret var att jag hade världens största blåsa på hälen, vilket givetvis följde med i plåstret. Men efter x antal liter alkohol så märkte jag inte detta utan gick och la mig. Idag kan jag knappt stödja på foten. Så fort jag rör foten gör det ont så jag vet faktiskt inte hur detta kommer att gå. Jag kan ju absolut inte ha på mig skor så att gå till frissan imorgon kommer att bli en utmaning.
Detta kommer att påverka min träning vilket jag inte gillar. Har avbokat Pump träningen imorgon. Hoppas bara jag kan ha mitt zumba pass på onsdag.


Min häl

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Helen S

Då får köra barfota, har testat detta då jag under dryga veckan haft värsta blåsa/sår jag nånsin haft. Zumban är snarare bättre att köra utan skor! Hoppas du blir av med blåsan fort, vi ses på onsdag! :-)

2010-04-26 @ 22:21:23
Postat av: Mia

TAck för tipset!! Kommer absolut få göra detta. Satte på skavsårs plåster idag och nu känns det bättre. Kan iallafall stödja på foten utan att det spricker upp hela tiden.

2010-04-26 @ 22:45:53
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0