Påsken är över för denna gången

Förutom att jag och Anders varit/är förkylda så har helgen varit trevlig.
Känns som om vi bara ätit under hela påsken.


På långfredagen gjorde jag lite påskmat som Linda kom och hjälpte oss äta upp.

Vi hade ett zumba pass på påskaftonsmorgonen där vi var påskkärringar givetvis. Det var uppskattat utav deltagarna. Inte utav mig då sminket började rinna så fort jag blev svettig.


Så här såg vi ut när vi cyklade genom Grästorp på Påskafton.




Redo för pass!

Senare bjöd Linda tillbaka så vi blev bjudna på trerätters hemma hos henne och pappa. Mycket gott!!!
Kvällen spenderades på fest hemma hos Olsson i Trollhättan.




Olof har en väldigt avslappnad stil när han går på fest.


Anders gillade Lindas leggings











Söndagen blev väldigt lugn och skön. Vi fick påskmat hos Anders föräldrar och sen orkade vi inte röra oss så vi blev kvar där större delen av dagen =)

Idag (måndag) tog jag med mig barnen och Linda och åkte till mormor och morfar, och gissa vad? Jo vi fick mat där också =)

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0