Möhippan

Ja nu är den över och det känns både tråkigt och skönt ;)
Det var både härligt och skrämmande att få stå i centrum och bli ompysslad under en hel kväll. Det kan jag ju lätt kunna tänka mig att bli igen om man säger så =)

Har varit nervös under en längre tid eftersom syrran gått och skrämt upp mig. Så när dagen D var här och alla tjejerna kom och hämtade mig mådde jag nästan illa. Men hoppade in i bilen och for iväg mot nya äventyr. Fick ögonbindel efter en stund i bilen och sen hade jag ingen aning om vart vi skulle. Efter en stund stannade vi och tjejerna som satt kvar i bilen försökte lura och distrahera mig så att jag inte skulle veta vart jag var. Dom lyckades ganska så bra genom att tala om kossor och gödselukt. Sniffade lite lätt men kände ingen odör =)
Sen kom syrran tillbaka och hämtade ut mig ur bilen och efter det ledde dom in mig i en byggnad som luktade nygjort (absolut inte ladugård ) och jag hörde massor av folk som pratade i munnen på varandra. Tyckte att det lät inspelat men när Linda sa att det samlats massor av folk för att se mig så var det ju bara att vinka till publiken. Ha ha ha hur kul som helst. Vi gick lite till, fortfarande med ögonbindel på och tillslut var jag framme vid min utmaning. Var alldeles torr i munnen av nervositet vid detta laget så när ögonbindeln åkte av och det står en kvinna i vita kläder framför mig och säger att jag ska få massage så är jag så lättad att tårarna nästan kommer. En present från alla tjejerna och jag blev överförtjust! Har aldrig fått massage tidigare så detta var verkligen kul att få prova. Etfer att ha blivit masserad en stund känner jag bara att jag slappnar av mer och mer och mina armar blir jätte långa så till slut nuddar jag marken med dom. Att man kan trycka och klämma på en rygg på så många olika vis är ju ganska så fascinerande. När massagen är slut är även jag det. Jag blev alldels yr i huvudet och när jag ser mig i spegeln så har mascaran runnit och jag ser inte klok ut. Men vad gör jag väl det? Skulle ju ner och bada i den Romerska avdelningen!! Så härligt och där ner fanns alla min tjejer badandes och drickandes så det första jag får i handen när jag kommer ner är en shot och sedan ett glas vin. ÄR ju tvungen att försöka ta ikapp dom andra.
En halvtimme drygt ligger jag och gottar mig och sedan får jag reda på att vi ska vidare så det blir brått och jag blir sminkade och stylade och sedan bar det iväg till Buddy´s där vi skulle inta middag. Väl där inne blir jag lämnade ensam vid bordet men efter en stund kommer alla tillbaka med en drink till sig själva och en till mig. Sammanlagt sitter jag alltså med 8 drinkar!!! Jag och Linda ska dela på Fajitas men jag får nästan inte ner någonting, är helt enkelt för mätt (var gött sugen på det dagen efter kan jag lova).
Innan maten dukades in får jag presenter, vilket jag verkligen uppskattade. Roliga saker fick jag men den bästa var nog boken som jag fick. "Mina vänner" bok där alla skrivit lite grann om sig själva. Tyvärr var jag tvungen att stänga igen boken för tårarna hotade att välla fram. Jösses, jag blev så rörd. Undrar hur det kommer att bli på själva bröllopet. Vattenfast smink är det som gäller!!!
Efter Buddy´s begav sig Marika och Louise hemåt. Vi andra fortsatte kvällen på Lipz där vi dansade som om det inte fanns någon morgondag. (Kände av det i foten dagen efter). Blev uppenbarigen rejält full men jag var absolut inte värst!!! Jag hade det jätte kul och att jag var bakis dagen efter gjorde inte så mycket. Men i dagsläget är jag väl inte jätte sugen på alkohol dirket ;)


Bästa tjejerna! Marika tar kortet men hon ska också vara med bland dom bästa.


Sofia och Linda har det skönt bland bubblorna


Härligt!!



Marika var nykter men det kändes säkert att ha med någon som kunde ha lite koll på oss.


Jag badade VERKLIGEN romersk bad! Vet inte hur kallt det var i bassängen men kallt var det. Ångbastun var ett måste efteråt.


Färdig för en kväll på stan!


Tack igen till alla som var med och gjorde min dag så bra som den blev. Vänner i vått och torrt. Love you all!

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0