Min födelsedag

Dagen började tidigt på Siba där jag och Linda satte oss på Espressohouse för att ta en fika medan vi väntade på att affärerna skulle öppna.



Sen så gjorde jag väl slut på en halv förmögenet när jag skulle handla lite blommor till trädgården.
Men kul var det =)

Resten av dagen var lugn. Pappa kom och fikade lite och Loke och Thor skötte sig ypperligt. Så nu har jag kunnat sitta och blogga lite och bara njutit av att vara själv.

Fick jätte fina presenter idag. Här kommer lite kort på mina fina saker.


Allt detta fina fick jag av min älskade syster och pappa


Utav mina älskade pojkar fick jag "Dumbo" på Blu-ray. Den tittade vi på idag och Loke satt och såg hela filmen från början till slut. Brukar inte hända första gången.


Har faktiskt inte haft kalas detta året. Känns som om det är så mycket nu. På söndag ska vi på stort kalas då mormor och morfar firar 70 år och sen är ju bröllopet om en månad så jag kommer att träffa mina nära och kära snart nog iallafall.

With love
Mia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0