140 års kalas

Både mormor och morfar fyller 70 år nu i vår så dom valde att lägga ihop sina födelsedagar så sammanlagt fyller dom alltså 140 år. Det firades idag tillsammans med släkten och god mat.

Älskar min Mormor & Morfar så mycket!

Vet faktiskt inte hur jag ska klara mig utan dom? Alltid har dom funnits där, vad det än har varit. Till att se mig spela fotboll som liten till att hjälpa mig med barnen. Enkla eller svåra tillfällen har inte spelat någon roll. Jag har alltid kunnat ringa mina morföräldrar och dom har alltid stöttat mig.

Hoppas att vi får många, många flera år tillsammans.

Och att vi får vara friska.

With love

Mia

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet inte om Zumba e ngt för mig, har provat danspass och är inte riktigt hemma i att skaka loss rumpa och höfter ;) Fast man måste ju förstås prova innan man får lov att säga så ;p

2010-04-22 @ 22:38:05
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0