Nya krafter

Fick ett samtal från en av mina äldsta vänner igår. En riktigt vän som jag inte pratar med så ofta men när vi väl pratar så känns det som om det var igår vi träffades. Hon gav mig iallafall lite nya krafter så idag har jag skickat min lilla "historia" till tre olika tidningar. Vi får väl se vad som händer...
Ringde även till F-kassan och fick reda på att min överklagan inte har lagts ner. Det är bara ingen som tagit tag i  den ännu. Jag vill ju fortfarande ha ut sjukpenning fram tills min havandeskapspenning började. Dom ska inte få snuva mig på, så det så!

Helen

Känner mig faktiskt mycket gladare och piggare idag. Visst, jag har ont men nu vet jag att det inte är någon fara. Jag har börjat tänka framåt och jag längtar tills jag får röra mig igen för det finns så mycket som jag vill göra och greja med. Att vara tvåbarnsmamma och få ta hand om min älskade Anders är ju det jag vill göra och jag längtar tills det kommer att bli så. Att satsa på familjen och huset är ju en dröm som gått i uppfyllelse för mig och jag vill bara leva ut min dröm.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Maria

Aha okej, ja de sa att de vara några ifrån mina trakter som hade ringt och varit där inne under dagen/kvällen :)



Hur mår du ?!

2009-10-06 @ 17:40:49
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tänkte att det var Helen ;). Hon är bra att ha hon! =)Stor kram.

2009-10-07 @ 15:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0