"Twilight"

Har glömt att berätta att jag äntligen sett denna "Twilight" som syrran har gått och sucktat över hur länge som helst. Hon är ju som besatt av denna film så hon köpte även böckerna. Men jag kan inte dela hennes mening. Visst, filmen är helt ok men jag trodde ju att den skulle vara SÅ mycket bättre. Som vilken kärleksfilm som helst enligt mig.
Och vad är det med isprinsessan till skådespelare? Kan hon inte visa känslor? Nej jag tyckte inte hon var bra i den rollen.
Betyg :3





Så det är bara att konstatera att jag och syrran inte har samma smak vare sig det gäller filmer, musik eller killar.

Tragiskt men sant!

Till er som faktiskt läser min blogg - mera bilder finns på min bilddagbok.
Gå in på www.bilddagboken.se. Där söker du på spaaniz.

Kommentarer
Postat av: proppan

äntligen nån som håller med mig TACK!!!

2009-05-18 @ 12:57:05
URL: http://glamourproppis.blogg.se/
Postat av: proppan

hur länkar man till andras bloggar? jag gillade inte heller Twilight och särkilt inte henne. Köss

2009-05-18 @ 13:08:39
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0