Grejas, grejas!

Min lilla trädgårdsvrå är nästan färdig. Saknar bara pottan och en liten ängel. Men de kommer väl till slut.

Är så stolt över vår trädgård. Tycker att den är så fin!!



Har oljat klart Lokes sandlåda idag så imorgon ska den bara upp.
Den har tagit alldeles för stor plats i garaget länge nog nu.

Det tog ju inte direkt lång tid för mig att förstå att jag fastnade i tradera träsket. Men igår när jag vann min älskade mjölkspann för 150 kr insåg jag att det inte är några direkta fynd. Visst 150 kr är ju inte så mycket pengar men när frakten tillkommer på 174 kr så insåg jag att detta inte var sunt. Så nu ska jag inte lägga några mera bud. Jag har vunnit det mesta jag har lagt bud på så nu får det vara bra för ett tag. Är det något jag vill ha, får jag åka på loppis. Finns inte det då så får jag helt enkelt vänta. Detta är ju inte saker jag dör av om jag inte får hem det snabbt nog menar jag.

Fick hem min första vinst idag och blev besviken. Träpallen som jag såg på bilderna såg för mig betydligt högre ut. Jag ska ju ha min mjölkspann på den för skutsingen!! Men men denna lilla pygmeepall kanske gör sig i trädgården också?

Något fynd blev det ju inte. 56 kr för pallen och 84 för frakten. Alltså 140 kr! Hutlöst!!

Kommentarer
Postat av: Marika

Hej!

Visst blir man besviken ibland när det inte ser ut som man trodde när man budade... men söt var den ialf den lilla pallen :)



Ha en trevlig midsommar!



/ Marika

2009-06-18 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0