"Benjamin Buttons otroliga liv"



Detta är nog den mest känslosamma film jag sett. Jag ger den en 5:a i betyg men det är inte en film jag rekommenderar. Jag grät så otroligt mycket, det var något utav det jobbigaste jag sett. Jag vet inte om jag hade reagerat lika stark om jag inte haft barn men nu tänkte jag bara på Loke hela tiden.
Och vi som skulle mysa med pizza till filmen. Jag kan säga att min pizza blev kall för jag började gråta ungefär 5 - 10 minuter in i filmen, sen höll det på lite titt som tätt.
Det som var jobbigast var att även Anders blev rörd och grät. Det har han inte gjort sen han såg Lejonkungen, och det är några år sen den kom. Jag vet inte om det är bra eller dåligt betyg från hans sida. Men för mig blev det nästan outhärdligt.
Kommer nog inte att se den filmen en gång till, jag orkar inte bli påmind om detta igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, nu måste jag ju verkligen se denna. Brukar inte gråta till film, men har dom senaste månaderna gråtit till allt. Kan faktiskt vara lite skönt ibland.

Hoppas att du till slut fick i dig pizzan =)

2009-06-21 @ 14:16:20
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Marika

Hej!



Har länge gått å funderat på denna filmen så nu måste jag nog se den snart :)

Har annars väldigt lätt för att gråta till det mesta som visas på tv, med andra ord så e jag en riktig lipsill :)

Pallen är söt vilket som, men målar du den vit å sen låter den stå ute så kommer den bli finare med åren när den vita färgen börlar flagna å den ser lite "shabby" ut :)



Kram Marika

2009-06-21 @ 23:03:38
Postat av: Marika

Hej Mia!



Tack vad glad jag blir av dina vänliga ord :-)

Självklart kan jag hjälpa dej med lite tips å ideér om du vill. Säg bara till när du behöver hjälp :-)



Kram Marika

2009-06-25 @ 10:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0