Vår bebis

Ja nu har vi fått ett datum. Den 26 november är beräknat förlossningsdatum för vår lille "gnagis". Gillar inte att kalla bebisen för den eller det så det får bli gnagisen. Vi är ju AIK fans så det känns HELT naturligt och inget konstigt alls ;)
Allt såg bra ut på ultraljudet och det kändes himla kul att få se det lilla livet som rörde sig i magen.
Jag vet att det är konstigt men på något sätt kan man andas ut. Även fast man vet att man är gravid så känns det bättre att få det svart på vitt att det faktiskt finns något i magen.

Har ju gjort ultraljud förut och även nu fick jag tårar i ögonen.
Vår bebis. Helt underbart.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet, visst är det en helt obeskrivlig känsla! Så fantastiskt att få se sitt eget barn där inne i magen... nu väntar jag bara på att få veta hur det känns när han/hon kommer ut :)

2009-07-04 @ 11:26:57
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0