När man får oväntat besök

Ja det fick jag igår och jag lärde mig en sak av det.
Man kan faktiskt vara hyffsat kläd även fast man går hemma och inte gör någonting.
När Johanna dök upp här igår så hade jag typ pyjamas på mig och var helt osminkad med håret på ända. Så hädanefter kommer ingen kunna komma och hitta mig sådan.
Man behöver inte vara på tiptop jämt men för guds skull. Man kan ju vara anständig ifall man behöver gå ut som i det här fallet. Vi traskade iallafall bort till Krogen och åt lite grann och det var härligt att få prata och umgås med en vuxen efter att ha varit med Loke hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ser ju precis likadan ut när jag går själv hemma...så det var nog taskigt av mig att bara dyka upp. Men om det är till ngn tröst så tycker jag inte alls att du såg så bedrövlig ut, jag brukar se betydligt hemskare ut hihi

2009-07-22 @ 13:47:55
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Maria

jaha, hon tittade förbi hos dig oxå, hm..undrar om hon försöker hålla sig ifrån renoveringen ;)

men det var kul! Ja och Johanna, har varit polare länge men tyvär så har vi inte hunnit träffas på länge... men det ska det bli ändring på ....

2009-07-22 @ 20:52:47
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0