Tisdag 8/12 - 09

Denna dagen såg ut som alla mina dagar just nu. Största skillnaden var att Anders masade sig upp ur sängen och åt frukost med mig och Loke och sedan följde han med oss på promenad till dagis. Hoppas att detta håller i sig. Det är mycket roligare att gå om man är två.
Efter att vi grejat här hemma och Anders åkt till jobbet försökte jag sova en stund (Loke sov redan) men Thor ville något annat så det var bara att gå upp.
Vi hade tid för att träffa doktorn på BVC och efter vägningen kunde vi konstatera att Thor väger 4920 g och är 57 cm lång. Man kan inte se på kurvan att han är för tidigt född, han följer linjerna perfekt. Sådana besked är alltid roliga att få.

Kvällen avslutades med besök av Charlotta och bakning.


Det bakades kladdkaka och...


... jordnötskakor. Receptet hittade jag i boken"småkakor".

Nu ska jag duscha och mata Thor och sedan väntar en efterlängtad sömn på mig.
God natt alla!

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: proppan

2009-12-09 @ 09:15:13
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske inte bara skulle skriva min bloggadress haha..

fint det blev i vardagsrummet vännen. =)



(p.s..se till o anmäl er till min fest, ni vill inte missa det..lovar! =)



ha d gott köss

2009-12-09 @ 09:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0