Påsken är väl så gott som över...

På Påskafton (i lördags) så firade vi min 27 årsdag (lite tidigare). Släkten var här och jag bjöd på påskbord. Fick många komplimanger över maten men själv kunde jag inte njuta. Har mått illa i 2 veckor nu men nu vet vi ju iallafall varför. Vi har ju berätta för dom flesta så jag kan ju lika gärna skrika ut det till alla nu. Även fast det är tidigt. JAG ÄR GRAVID!!!
Fick lite presenter som jag blev himla glad över.
Utav mormor och morfar och morbror fick jag en fin trehjuling i trä som jag ska ha blommor i, jag fick också en brevlåda, vilket var behövligt för den vi har nu är helt bedrövlig.
Mamma och Roger kom med solcellslampor som vi placerat i trädgården. Linda och Pontus och Pappa kom med en korg full med smink och lotions och lite fröer som jag ska plantera i trädgården. Som det är nu så har jag inga blommor så det blir roligt.
Fick också blommor av min andra morbror och hans familj och Ida och Jimmy lämnade också en kruka med blommor.
Så jag är väldigt nöjd över mina presenter.



Loke fick det största påskägget iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0