Torsdag 25/9 - 08

Ärligt talat, vart tar veckorna vägen? Nu är det bara en jobb dag kvar denna veckan. Det går så sjukt fort! Trodde att tiden skulle stanna nu med tanke på flytten och allt. Längtar ju efter huset så att jag tror att jag spricker!! Och ändå går det så sjuk fort. Brukar ju vara tvärtom menar jag...

Fick mig ett litet utbrott igår, igen!!! Varje månad i ungefär nio månader har jag fått ringa till lönekontoret efter att ha fått lönespecen. Det är alltid något som är fel. Denna gången missade dom hela mitt teamleader tillägg och två sjukdagar. Handla kanske om 2000 kronor och det är mycket pengar nu när vi ska köpa hus. Att ligga och betala dubbla hyror är ju inte så väldans trevligt.

Imorgon blir det skoj. Släktmiddag på Koppargrillen i Vänersborg. Det ska bli mumsigt.
Men först kommer Linda hit. VI ska betala lite räkningar och se om vi kan få ordning på ekonomin lite grann =)


Har jag sagt att Loke går nu? Om inte så gör jag det nu. Han går!!! Så nu blir det inte en lugn stund. Men vad gör det, det är underbart att se honom komma staplande.
Hämtade Loke på dagis igår och ser att han har en brun fläck på tröjan, det visar sig att Loke hade ramlat på näsan och börjat att blöda. Usch!!! Sånt gör ont i hela mig. Men det är väl bara att vänja sig för oj, vad många sår vi har framför oss. puh!

Grattis till Stefan som fyller år idag! Undra om det blir något kalas för mig och Loke ikväll? Anders jobbar.

Kommentarer
Postat av: proppan

jo d kan du tro..se bara på mitt kära syskonbarn..finns d nån unge som slår sig mer? kul att han går..redi kille!

2008-09-25 @ 21:33:12
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0