Oj oj oj

Så sjuk som jag var igår önskar jag inte ens min värsta ovän.
Fick stanna hemma från jobbet för jag hade så ont i kroppen. I varenda led värkte det. Och tillråga på allt kände jag av en magkatarr som inte var av denna värld. Kunde knappt dra djupa andetag.
Det finns ju inget värre än influensa, det var det jag trodde att jag hade men vipps! idag efter en hel natt sömn (och även en del sömn in på morgonen, säg klockan 11) så mår jag prima igen. Känner inte av det alls. Det som är nu är lite illamående, men det kan man leva med.
Det är var alltså min kropps sätt att visa att Maria, lugna ner dig. Du klarar inte av att göra allting. Du måste äta och sova. För det måste jag erkänna min första arbetsvecka efter mammaledigheten har ju inte varit den lättaste. Har kanske sovit fem timmar om dagen och Glömt att äta ( det är inte likt mig). Men men.... Ska ta det lugnare nu.
Visste inte att man kunde bli sjuk av trötthet.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till husköpet! :)

2008-09-05 @ 13:14:46
URL: http://hyunmee.se
Postat av: proppan

magkatarr...illamående? d e inte nåt annat på gång lr? ;)

2008-09-05 @ 14:07:07
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0