Söndag 4/5 - 08

Vaknade upp till sol och det kändes verkligen som sommar.
Halv elva kom mormor och morfar och Roger och vi gick tipspromenaden som Korpen ordnar varje söndag. Mycket trevligt!
Efter det så somnade Loke i sin vagn så han har stått ute och sovit från tolv till halv tre så jag har haft en lugn stund för mig själv. Har försökt få ihop mina mamma dagar så jag har grejat med min kalender en hel del. Tror jag löste det till slut. (pust)


Försöker att hitta något bra datum och en
bra stuga att ha lite semester på/i.
 Vi ska tillsammans med Petter och Mi försöka ha det lite trevligt
en helg i sommar och åka iväg en sväng.
Det lutar åt Strömstad och Daftö.
Kan bli helkul om detta går igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0