Fortfarande Torsdag 13/3-08

Just nu är mitt jobb toppen. (Är fortfarande på jobbet, men jag är klar med mitt så då passar jag på att skriva av mig lite). Jag håller på att strukturera upp förråden på detta stället. Jag tycker ju att sånt är vansinnigt roligt så jag får komma in nu och jobba och bara göra detta. Helt ok enligt min mening. Skulle ju vilja jobba som lagerarbetare på ett lager och bara ha hand om material och beställningar. Det hade varit så kul! Inga stora pengar men men... Man kanske ska jobba med det man tycker är roligt och inte tänka på pengarna men jag tror att alla jobb blir tråkiga till slut. Det blir ju en vardag, ett måste. Så som sagt, alla jobb är nog tråkiga i längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0