Midsommar 20/6 - 08

Fast egentligen kan man väl inte säga att det är midsommar riktigt ännu. Klockan är 02.00 och Loke vill inte sova!! Så fort jag lyfter upp honom och vaggar honom sover han så gott men när jag lägger ner honom i sin säng vaknar han och sätter sig upp. Vad gör man i dessa lägen, förutom att riva sig i håret och vara allmänt trött. Men visst är det ju mysigt också, satt inne i soffan med honom och han tryckte sig hårt intill mig och snusade så gott mot min hals. Det är ju stunder som man alltid kommer att komma ihåg. Dom är allt för härliga dom små liven....


Stor dag imorgon, eller idag =).
Ska ta ett stort steg in i framtiden om man kan kalla det så.
Hoppas att allt går som planerat. Alla ni där ute, håll tummarna för mig!
Ni kommer att få både bilder och rapporter, det kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0