Fredag 25/7 - 08

Vi var på bio!!
Äntligen! Det är verkligen det roligaste vi vet men det har inte hunnits med det senaste men igår såg vi verkligen en kanon film som jag kan rekommendera till alla.
"The Dark Knight"


Och Bale är en riktig godbit Men han slår nog inte Aaron Eckhart. WOW säger jag bara

Och applåd för Maggie hon gör rollen som Rachel betydligt bättre än Katie Holmes som spelade samma karaktär i första Batman filmen.

Nu till filmens höjdpunkt
Jag kan inte med ord beskriva vad jag känner när jag ser Heath Ledger i denna rollen. Han är givetvis super! Han spelar så himla bra men jag kan inte tro att han är så olycklig så han måste ta sitt liv med en överdos. Jag tycker att det är så sorligt och jag blir ledsen när jag ser filmen och vet att det är hans sista. Han är verkligen så duktig och han lever verkligen in i rollen som Jokern. Det ser ut som om han har riktigt roligt när han spelar denna karaktären.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0