Ännu en dag till ända!

Att det kan gå så fort! Veckorna alltså!
Nu är det snart en vecka sedan jag jobbade, helt otroligt!
På onsdag är det ju dags igen.
Tiden går ju mycket fortare om man har något inplanerat så som jag har varje onsdag.
Yes yes but this is life!!

Spelkvällen var lyckad! Som alltid!
Alltid lika kul att träffa våra vänner  Sofia och Andreas.
Jag tycker att det är himla kul att Anders och Andreas kommer lika bra överens som jag och Sofia.
Sofia är verkligen en hel skön tjej som just nu är min förebild.
Du är så himla kul och  pigg och glad. Positiv helt enkelt, sån vill jag med vara.
 Och det ska jag bli!!!

Vi veckohandlade idag innan spelkvällen men detta kom jag inte ihåg att vi skulle göra så jag lovade Maria att hon kunde följa med oss in till trollhättan och spela spel med oss. Tyvärr var jag tvungen att avbryta det och det kändes så taskigt eftersom jag visste att hon inte kunde ta sig in på annat sätt. Hoppas att hon inte tog alltför illa upp och att hon följer med nästa gång.

Min morgondag ser ut som följande: Ska till Vbg och hälsa på Charlotta.
Det var himla längesen så det ska bli roligt. Jag ska vänta tills Anders kommer hem och tar Loke.
Så jag är barnledig en stund på kvällen imorgon.

Kommentarer
Postat av: syster

tror du får ändra planerna om du kan ? för dom behöver dig på jobbet idag

2008-01-22 @ 06:47:06
Postat av: proppan

tack för dom värmande orden va kul=) kul att ni kommer hit me! =) känns som ja känner loke bättre än elias..flummigt men men! du kommer bli possitivt och det måste du vara nu frö annars kommer VV aldrig gå vägen! OCH DU KAN KLARAR DET! kämpa hjja på! =)

2008-01-22 @ 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0