I ur och skur

Ja det finns ju inga dåliga kläder sägs det ju men idag tog vädret allt priset. Jag och Sofia påbörjade vår härliga promenad och när vi kommit halvvägs öppnas hela himmlen. Regnet bara öser ner och det blir större och större droppar och det faller allt kraftigare. Så vi blir stående under ett träd ett tag, ganska så länge. Tills vi inser att det inte kommer att sluta regna, så det var bara att börja traska igen. Kan ju berätta att jag fick hänga mina kläder på tork efteråt. Jag var dyblöt!! Loke blev lite blöt han också men inte så att det störde, han hade det gott i vagnen.
Det kommer att bli en del promenaderna nu när Loke börkar på dagis och det är verkligen jätte bra. Fram och tillbaka till dagiset tar ungefär 30 minuter att gå, så bättre kan det inte bli.

Kommentarer
Postat av: PROPPAN

I LOVE GERARD BUTLER HI IS E SEXY MAN SEXY MAN

2008-08-22 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0