Typiskt!

När äntligen Loke börjar friskna till efter nästan en vecka  med feber, hosta och snor så börjar nu även Thor att hosta. Och det märks att den lille stackaren har ont i halsen för han vill inte äta sin välling och han gråter efter varje gång han har hostat. Och sömnen är det inte mycket med. Men men, det går väl också över någon gång.

Är jätte glad över mina presenter jag fick idag på Morsdag. Två stycken pocketböcker. Jag älskar pocketar! Och dom gör sig himla bra i hyllan också ;)

Skulle verkligen vilja ta tag i lite grejer här hemma. Tex sätta igång och slipa och måla stolar och skåp. Jag vill köpa grejer på loppis som jag kan plantera fina växter i och ha på min fina uteplats (som ännu inte är byggd).
Och sedan så måste jag ta tag i filmsamlingen. Gjorde detta för ett tag sedan, alla fick nya nummer och filmer vi inte tycker är bra rensades ut. Problemet är bara att det inte sparades i datorn så nu måste jag börja om från början. Har ju ungefär lite över 1000 filmer. Puh! Det kommer att ta sin tid. Men det har man ju gott om, eller hur?
Kanske behöver ta bort alla bröllopspresenter som står på kistan med filmerna. Vi är ju bra sorgliga. Det är två veckor sedan vi gifte oss och alla saker står kvar.

Let´s beginn.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter inget vidare med thor hoppas han blir bättre snart

2010-05-31 @ 10:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0