Konstig dag

Min dag började tidigt då jag begav mig till Säve och City airport där jag skulle hämta Linda och hennes vänner. Flyget från London var dock försenat en timme så jag köpte lite skvaller och en varm choklad och satte mig ute i solen och väntade. När tjejerna väl kom var det bara att trampa gasen i botten och bege sig hemåt. Anders började nämligen jobba och jag kom fram fem minuter innan han var tvungen att åka. Så idag har jag bara fått en kyss av honom. Tack för telefonen vetja!

Fick sug efter fika så jag gick ut i trädgården och plockade lite rabarber. Tog även upp jordgubbar från frysen (förra årets skörd) så det blev en alldeles utmärkt bärpaj som jag bjöd mamma, Roger och Linda på.

Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Tittar till Thor som vaknar av sin hosta med jämna mellanrum. Låter inte alls bra i hans lilla hals. Stackarn.

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0