Träningen gick bra!

Stationsträningen var mycket lyckad. Det kom tre stycken tappra själar som vågade sig på det nya passet. Och dom slet som djur. Tyckte att det kändes lite dumt att stå och titta på så jag hoppade in lite lätt själv och körde lite jag också. Det räckte! Jag blev jätte svettig. Men det är ju det som är meningen med ett bra pass. Det ska kännas att man har tränat.
Att vi använde oss av spinningpassets musik gick jätte bra, märkte knappt att dom var där. =)
När passet rörde sig mot slutet så gick vi in för att stretcha i badhuset och nästa gång så ska jag hoppa i bassängen, det kan jag lova. Det hade varit underbart att få svalka av sig.
Så det ska jag komma ihåg att skriva på hemsidan, att man ska ha något man kan bada i under träningskläderna.
Ett dopp kommer att uppskattas!

Undrar lite hur man ska göra för att locka med sig lite killar bort till stationspasset. Det är ju verkligen ett pass som passar för alla.

Några ideér?

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: proppan

inte ett pass blev det förra veckan på grund av en jäkla förkylning..men nu är jag fit for fight igen. =)



www.grastorp.blogspot.com

2010-03-21 @ 21:41:31
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/
Postat av: LIna

killar i allmänhet till gymmets pass tycker jag då.. =)

vore roligare.. haha..

så detta pass är alltså på lördagar 9,30???? eller fattar jag fel då?? =)

kram

2010-03-22 @ 22:42:06
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0