Nytt pass

Nu går vi in på vår 6:e vecka med samma Zumba pass så efter påsk är det dags för lite förändring. Vilket ska bli kul, har nästan tröttnat lite på det passet vi har nu. Syrran var här idag  (passade på att träna Zumba när Anders är hos Olsson) och vi har valt till två nya låtar till passet. En hantel låt och en ny maglåt. Vi får se hur det går med hantel låten, det kanske är svårt att använda dom vikterna som finns att tillgå. Själva har vi ju "sticks", lite som maracass =) hel festligt!

Är så sugen på att springa Vårruset. Det skulle ju vekligen vara ett mål. Vill ju verkligen kunna springa men jag känner redan nu på zumbapasset att jag får ont i mina benhinnor. Men men .... får väl ta det lite lugnt. Man kan ju göra ett försök. Fick med jätte bra tips i senaste "ToppHälsa". Ska allt klippa ut och sätta in i min fina träningspärm =)

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0