Nytt pass

Yes! Imorgon är det nytt Zumba pass som gäller och denna gången är jag riktigt nervös. Har inte tränat alls så mycket som jag känner att jag behöver för att klara detta. Det nya passet är lite svårare med en hel del avancerade steg och jag sätter inte alla ännu. Så imorgon blir det hårdträning både på morgonen och eftermiddagen innan passet startar kl 19 00. Jag kommer att vara död i kroppen imorgon!!!

Till helgen blir det Stockholm och Kiss. Jag längtar!! Hoppas på bättre väder!

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas att passet gick bra! Idag ska jag träna zumba igen, det blir mitt 4:e pass om jag har räknat rätt :) Kommer gärna och testar ditt nya nån gång!

2010-06-10 @ 14:22:08
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0