Ett steg i rätt riktning

Nu har det då skett, igår började jag och syrran med viktväktarna. Detta är inte första gången jag är med men det är första gången som jag inte känner mig som ett vrak som har som ända utväg att gå med i viktväktarna. Jag känner mig inte jätte tjock, har ju givetvis en del kilon som jag vill få bort men under tiden detta händer så mår jag bra. Jag tränar och håller igång, det är bara kosten som ska sitta också. Så därför tar jag hjälp. Och det får ta den tiden det tar. Detta är en livsstil och jag gillart!
Som Anders sa när jag berättade att jag skulle gå med i viktväktarna - Vad bra, skönt med rutiner igen. Och jag håller med.

Imorgon blir det zumba i Trollhättan. det ska bli spännande att prova på någon annans pass.

Nej, nu ska jag äta upp min Propoints =)

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bara man får lite bättre koll på maten så hjälper d till massor me vikten. Träningen har du ju redan igång :) Lycka till!

2010-06-17 @ 07:10:43
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0