Utslängd

Julen är så gått som utslängd här hemma. Finns ett par gardiner kvar som ska ner och sen är ju granen det stora bekymmret. Det räcker att man tittar på granen så barrar den. När jag tömde granen på all dekoration tömde jag nog även granen på hälften av allt barr.

Denna söta lilla hög fick jag ihop igår.

Döm om min förvåning när jag idag kom in och såg ett ännu större hav med barr på golvet.
Loke hade nämligen fått tag i sina "trumpinnar" och stod och slog på granen. Visste inte vad jag skulle göra i det läget, ville bara skratta och gråta. Men Loke gick så fint och hämtade borsten och skyffeln så det gick ju inte att vara arg på honom.

En sak vet jag, och det  är att granen ska ut snabbare än kvickt!


With love

Mia


Kommentarer
Postat av: maria

den blir lätt tjötig.. får hitta någon ny film till grabben.. snart.. innan man blir tokig!

hur är det annars?!

2010-01-09 @ 20:15:42
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0