Två dagar i rad...

... har det blivit Zumba. Men istället för att stå hemma i vardagsrummet har vi tagit med oss musiken till gymmet. Linda har nämligen suttit och skrivet ner alla steg så vi utnyttjar den stora salen och då blir det himla mycket roligare.
Men hur kul Zumba än är så blir det till att vila både lördag och söndag. Har nämligen konstant ont i benen. Men på måndag blir det nya tag, då blir det Pump.



Försöker att intala mig att det inte spelar någon roll hur mycket vågen visar. Det ska ju kännas bra och visar måttbandet att man minskat i omkrets så ska det väl räcka? Men vem försöker jag lura? Jag VILL att vågen ska visa mig dom siffrorna jag vill se OCH jag vill att det ska gå fort!!!
MEN det jag nu försöker åstakomma ska ju inte vara något kortvarigt. Det ska bli min nya livsstil så då får det  lov att ta tid. Det är bara det att det är lätt att säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0