Träning

Igår blev det ett Zumba pass tillsammans med Linda. Vi provade på ett nytt pass, det när man använder vikterna. I vikterna är det massa små kulor så det låter som en maracas när man lyfter dom. Ett kul och bra pass. Vi blev rejält svettiga och mer svettiga kommer man nog bli när man kört passet ett par gånger. Som det är nu måste man koncentrera sig på stegen och då glömmer man lätt av att spänna musklerna=)
Men det är nog tur att vi kört Basic passet och 20 minuters passet några gånger, vi har lärt oss de flesta av stegen. Men det kommer nog ta lång tid innan man kan stegen ordentligt.
Förstår inte hur dom kan skaka, vika och rulla höfterna på det sättet!




































6:30 pep min telefon imorse (måndag), dags att gå upp. Skulle hinna med ett träningspass innan min friss tid kl 9:00. Linda stod ute och väntade på mig och tillsammans gick vi bort till gymmet i kylan.
20 minuter på "Orbitrecken" och sedan blev det intervallträning på bandet. Hade level 10 och sprang så mycket jag orkade en stund, hoppade av, pustade ut och så på igen. Himla kul faktiskt och jag klarade betydligt längre än vad jag trodde att jag skulle göra.

Har varit lite "off" dom senaste dagarna. Jag känner mig bara större och fulare. Ska det inte gå åt andra hållet när man tränar? Åhhh jag vill att det ska hända saker med en gång. Vill se resultat!


With love

Mia

Kommentarer
Postat av: maria

va duktig du är :)

2010-01-11 @ 17:40:30
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inget hundra bestämt, men vi har ju vår lista hihi Får väl se vad h*n ser ut som att heta :)



Förresten, duktig du är med din träning! Jag kommer om ett tag att hänga på med träningsdagboken. Om du är målmedveten och hänger i så kommer resultaten att komma om ett tag, men det gäller att ha tålamod, inget kommer gratis. När du väl börjar se och känna resultat så kommer allt sedan att gå så mycket lättare :)

2010-01-11 @ 17:55:44
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0