Stolt

Hade bestämt med syrran att vi skulle träna på gymmet idag. Ställde klockan på nio och det var med nöd och näppe som jag orkade mig ur sängen. Men jag gjorde det! Slängde i mig lite flingor och mjölk, handlade och gick och tränade ENSAM. Linda fick nämligen inte upp ögonen (uppenbarligen hennes favorituttryck).
Vill bara säga att jag är så stolt över mig själv. Jag kunde lika gärna stannat hemma jag också men icke sa nicke. Jag tog mig i kragen och gick till gymmet. Var mestadels på gångbandet och det kändes skönt! En stor klapp på min axel. (Gamla Mia hade stannat hemma)
Visst tränar jag för att det är kul men det är ju inte ENBART därför. Har nämligen ett mål som jag måste uppfylla. Jag har ungefär 4 månader på mig att gå ner i vikt. Vet ju att jag inte kommer att gå ner 30 kg men jag ska vara betydligt smalare då. Så det är bara att kämpa på =)


With love

Mia

Kommentarer
Postat av: Linda

meh ja fick inte upp ögonen!!!! :(

2010-01-10 @ 17:13:36
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0