Ska jag ta chansen??

Mimmi på Hälsoborgen frågade precis om jag skulle kunna tänka mig att gå en Bodypump utbildning. Jag blev så glad att det började kittla i magen. Det hade verkligen varit så kul och en väg in i alltsammans. Men ändå tvekar jag, det är ju inte Pump jag vill hålla på med egentligen. Tycker inte ens att det är så kul, men missförstå mig inte. Jag tycker att man ska göra det minst en gång i veckan för det är verkligen jätte bra för kroppen. Men blir jag instruktör i Pump kanske jag inte får ha några aerobic, dans eller step pass. Det är  lite mer det jag brinner för.
I och för sig skulle jag vilja hålla i många pass för jag är ganska så ombytlig av mig och jag vill ju träna flera gånger i veckan så varför inte? Det kan ju vara den första utbildningen av många =)
Vet dock att det är en himla jobbig utbildning. Min kompis Charlotta gjorde den för ett år sen ungefär och hon tyckte det var tufft. Och hon är verkligen jätte vältränad!! Jag menar, jag fick barn för tre månader sen. Kommer jag att orka eller rättare sagt, kommer min kropp att orka?


Jag både vill och inte vill!!! Vilket dilemma!!!
With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Sara

Kör på bara... har du utbl. så behöver ju inte det betyda att du ska va instruktör i det resten av livet. du kan ju bara hoppa in när de behövs. Man lär ju sig alltid något bra!

2010-01-23 @ 15:49:42
Postat av: Hanna

Gå på magkänslan! Du kanske upptäcker att du gillar Pump mer än vad du trodde, så satsa om du känner för det! Pump är dessutom mer effektivt i längden än vad dans och aerobics är.

2010-01-24 @ 15:38:55
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Linda

svar från min blogg: du e super fin mia =)! och vet du vad, nu när du tränar och äter rätt och känner dig smalare ( vilket du blivet ) så får du bättre självförtroende och det hamnar på bild ;D! love u sis puss

2010-01-25 @ 00:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0