Så kul!!!

SHIT!! Jag var grym på aerobicen idag!!! Det var himla kul!!

Det är detta jag vill göra, håll igång och ha egna pass. Lära mig mer om kroppen och hur allting fungerar. Hur man ska äta för att må bra. Hade ju näringslära på gymnasiet som jag tyckte var grymt kul, kanske ska kolla upp det där lite grann.

Något som inte är kul att jag tror att jag skadat mig. Det knäckte till lite uppe vid nyckelbenet när jag skulle stretcha. Hoppas att det inte är något allvarligt men med min tur kommer jag säkert inte kunna röra mig imorgon.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också läsa det! så man kan komma igång :) äta rätt å träna ;D

2010-01-22 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0