En härlig dag

Dagen började tidigt. Jag och syrran gick iväg för att sola och sedan blev det ett träningspass efter det. Det första i år. Och allt detta innan klockan var 09.00 *pip*.
Efter träningen blev det lite mera träning. Vem kom ihåg att det var så jobbigt att gå upp för pulkabacken? Men kul var det, barn på nytt, jajamensan =) Men kallt var det och Loke blev trött så vi begav oss hemåt.
Anders hade det jätte kul i backen....

...med Loke springandes efter sig.

Senare på dagen var det dags för lite skvaller hemma hos Sofia. Hon har ju flyttat ihop med sin Lars och där hade jag inte varit så det var kul att få komma och hälsa på. Två koppar te och en bulle och lite kex senare så var jag tvungen att bege mig hemåt igen. Anders moster Helen skulle komma och hjälpa mig att skriva ihop ett korrekt brev till FK. Och det vi fick fram igår låter riktigt bra och det är skrivit med betydligt svårare svenska än vad jag skulle kunnat skriva. Så nu är det bara en liten sak som ska till och efter det ska det överklagas till länsrätten. Jag håller tummarna, igen.
With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pulkan ser verkligen ut att vara som gjord för Anders ;)

2010-01-05 @ 18:41:34
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: proppan

blev mitt kort inge bra lr?? ;)

2010-01-05 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0