SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ!!!

Tittade ut imorse och fick nästan en chock. Hur mycket snö har det kommit egentligen?
Tur att vi fick hjälp av Roger igår att ta bort den värsta snön på altantaket för det hade nog inte hållt för så mycket mer.
Skule iväg och träna spinning men insåg snart att jag inte fick ut bilen. När dom skottade stora vägen så blir det en vall mot våran utfartsgata så vi var instängda. Tänkte då strunta i träningen men syrran peppade mig och sa åt mig att gå bort. Så jag tog på mig kläderna och gav mig av. När jag kom utanför dörren gick snön till knävecken (Jag skottade där igår). Och vallen ute på gatan gick upp till midjan. Jag fortsatte att gå några steg men vände om ganska så snabbt. Träningspasset fick bli att skotta. Höll på i lite mer än en timme så jag var stelfrusen är jag kom in igen. Nu verkade det dock som att detta var ogjort arbete för nu är det lika mycket snö där igen =(
Halv ett var dom här och skottade på gatan så nu kommer vi ut med bilen iallafall. Anders kan ta sig till jobbet, vilket jag tycker är lite synd. Hade varit mysigare om han stannade hemma med mig istället.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Ehrniz

Vi får mysa när jag kommer hem efter jobbet...

2010-02-20 @ 16:15:46
URL: http://ehrniz.blogspot.com/
Postat av: Sara

Men skotta är ju jätte bra träning!! Håller med dig Maria!! stäng macken dagar som denna.. folk ska ändå hålla sig inomhus =)

2010-02-20 @ 16:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0