Humöret är upp och ner...

...Och jag vet vad det beror på.
Och det mina vänner är träningen. Jag kan inte förstå att jag redan har blivit så beroende av det.
Tänkte ta det lugnt i helgen som varit (gjorde det också) för jag har inte känt mig riktigt kry det senaste. Näsan är tät och halsen gör ont. (Mest när jag vaknar men när jag varit uppe ett tag känns det bättre). Hoppade iallafall över träningen i tre dagar och kände med en gång att jag blev ful och tjock. Inga kläder passar och jag känner mig allmänt tråkig och äcklig.
Så idag fick det bli zumba (även fast näsan inte är helt okej) och det var jätte kul! Tränade på en överraskningslåt inför fredagens pass så detta kommer att bli super.

Nu känns det genast lite bättre ;)


With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0